Business development

Om goed zaken te doen, heeft u uiteraard een aantal elementen nodig. Zoals de groeicurve op de homepage aangeeft, heeft u nood aan onder andere een doortastende verkoopsstrategie, minstens enkele klanten, een unieke oplossing en de winners-mentaliteit.

Wilt u nu echt afstand nemen van die duizenden andere IT-partners, dan ontwikkelt u best de bekwaamheid om het potentieel van uw toekomstige en bestaande klanten om te zetten in concrete opportuniteiten en resultaten. Die capaciteit noemen we business developement en die kan verschillende vormen aannemen.

Uw groeicoach heeft dankzij jarenlange ervaring heel wat succesvolle manieren om business te ontwikkelen geëvalueerd, maar ook uitgedacht en toegepast. Zo werden sterke resultaten geboekt door middel van geavanceerd opportunity management, allerlei demand generation campagnes, loyalty en communicatieprogramma’s en doelgerichte marketingactiviteiten. Afhankelijk van het profiel van uw klanten, de beschikbare middelen evenals het tijdsbestek kiezen we de gepaste instrumenten. We zijn klaar om u te inspireren met deze technieken en nieuwe ideeën. Vanzelfsprekend kunnen we bij de opzet en de uitvoering ondersteunen.